12 mei rondje Bergen op Zoom - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Bettie en Coen Terlingen-Sleeuw - WaarBenJij.nu 12 mei rondje Bergen op Zoom - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Bettie en Coen Terlingen-Sleeuw - WaarBenJij.nu

12 mei rondje Bergen op Zoom

Door: Volop in training voor fietsen naar Santiago

Blijf op de hoogte en volg Bettie en Coen

12 Mei 2018 | Nederland, Bergen op Zoom

Er komt heel wat bij kijken, de ‘voorbereiding’ op zich is al best een onderneming. We proberen efficient met de tijd om te gaan en daarom vandaag een combi van fietsen en moederdag etentje in Bergen op Zoom. Picknick lunch mee en Coen heeft een route uitgezet van 91 km... Onderweg, met de fietsen achter de auto, komen we tot de ontdekking dat mijn batterij niet is opgeladen omdat we gisteren de fietsen op de auto hebben laten staan en de batterij er niet afgehaald hebben. Met een bijna lege batterij is 90 km geen optie... Genoeg reden voor onderlinge irritatie... Maar we hebben internet op de I-phone en na enig googlen vind ik de website met fietsoplaadpunten en besluiten we eerst een stuk te fietsen (22 km) en dan daar een uurtje pauze te houden om de batterij bij te laden. Zo gezegd, zo gedaan en we blijken in een prachtige 'lodge' terecht te komen in Roosendaal waar we een uur lang kunnen fantaseren over een project in Portugal in de stijl van de Visdonk Lodge... de eerdere irritatie is van de baan.
Na een heuse picknick met nieuwe kleedje, een kleine onbedoelde omweg richting Putte waardoor we 5 km heen en ook wee 5 km terug moesten over dezelfde weg, komen we uiteindelijk weer terug bij ons beginpunt in Bergen op Zoom; Wel even stress op het laatst... ik had nog precies 1 km te gaan op mijn batterij, waarmee ik de hele dag op de 'eco' stand heb gefietst. Na een gezellig etentje met Ruud en mamma Aaltje weer naar huis. Meteen de fiets in de oplader gedaan!

• 12 Mei 2018 - 22:21

Bettie En Coen Terlingen-Sleeuw:

Het is niet alleen oefenen met fietsen, ook met deze blog...

• 12 Mei 2018 - 22:47

Coen: