Dag 1 De kop is eraf - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Bettie en Coen Terlingen-Sleeuw - WaarBenJij.nu Dag 1 De kop is eraf - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Bettie en Coen Terlingen-Sleeuw - WaarBenJij.nu

Dag 1 De kop is eraf

Door: Coen

Blijf op de hoogte en volg Bettie en Coen

09 Juni 2018 | Nederland, Utrecht

Het eerste wat we deden toen we opstonden was naar buiten kijken. Regen ! Snel buienradar gecheckt. Laat het nou precies ophouden met regenen op het tijdstip dat we gepland hadden om te vertrekken.
Snel nog een goed ontbijt naar binnen gewerkt om daarna de fietsen te bepakken.
Nadat we van July en Nova afscheid hadden genomen , vertrokken we dan naar SANTIAGO.
De eerste stop was gepland bij de Klepperman in Hoevelaken om toch nog even gepast afscheid (kopje koffie met koekje) van onze zaterdagochtend koffie clubje te nemen. Was weer gezellig. We zullen het zeven weken moeten missen.

Met de wind in de rug richting Utrecht ging de eerste dag eigenlijk vanzelf.

Toen op zoek naar het gebouw van het Genootschap van Sint Jacob, alwaar wij onze eerste stempel moesten halen als bewijs dat we echt in Nederland begonnen zijn. Die hadden we snel gevonden bij , hoe kan het ook anders, bij de Janskerk.

De ontvangst , door wel drie dames, was hartelijk en snel hadden we onze stempeltjes gescoord.

Het laaste stukje door een druk en zonnig Utrecht was eigenlijk een beknopte sightseeing.
En zo kwamen we aan bij Rob en Lydia, die gelijk begrip toonde voor onze eerste inspanning en een lekkere borrel met aansluitend een BBQ hadden voorbereid.

En daarna.... lekker vroeg naar bed !

Wat een heerlijke start.