6-7-2019 Morgen vertrekken - Reisverslag uit Hulshorst, Nederland van Bettie en Coen Terlingen-Sleeuw - WaarBenJij.nu 6-7-2019 Morgen vertrekken - Reisverslag uit Hulshorst, Nederland van Bettie en Coen Terlingen-Sleeuw - WaarBenJij.nu

6-7-2019 Morgen vertrekken

Door: Bettie

Blijf op de hoogte en volg Bettie en Coen

06 Juli 2019 | Nederland, Hulshorst

Morgen gaan we vertrekken... anders dan in eerste instantie bedacht, hebben we besloten rondje Nederland te doen.
In plaats daarvan hebben we besloten om Nederland te gaan ontdekken, nog even zonder vaste route, maar als eindbestemming gewoon weer Hulshorst. Stukje Pieterpad in ieder geval. Wanneer we terug zijn, is ook nog niet helemaal bekend, maar het zal geen 6 weken aaneengesloten zijn.
Santiago komt vast nog wel weer op een ander moment.
Vanochtend onze spullen van vorig jaar gepakt, een deel zat nog in de verzenddoos, de doos die we vorig jaar hadden terug gestuurd. Nieuwe handschoentjes gekocht, nieuwe sokken en een waterbeker, verder hebben we alles nog van vorig jaar.
Het is een stuk minder spannend, minder ingewikkeld en we weten beter wat ons te wachten staat. Toch is het wel anders, omdat we ons niet goed voorbereid hebben... gewoonweg geen tijd gehad om echt flink te oefenen met fietsen... we moeten dus ervaren hoe het gaat... we hebben de eerste week een vast omlijnd programma... we gaan morgen naar de verjaardag van Evy en Saar, logeren bij Janneke en Ouke in Woerden en vertrekken dan om Ruud op te halen in Bergen op Zoom. Vrijdagmiddag moeten we op tijd in Maastricht zijn voor het concert van Andre Rieu... dus de route ligt tot die tijd vast.
Voor mij een uitdaging om mijn zorgen los te laten, ik ben zo benieuwd of het fietsen me opnieuw de rust en ruimte in mijn hoofd gaat bieden om me zowel fysiek als emotioneel te sterken.
Ik ga het zeker proberen, hoe dan ook. Vanavond nog de laatste administratieve dingetjes doen en mezelf dwingen om de laptop thuis te laten!
We gaan het beleven. Opnieuw gewoon je fiets pakken en weg wezen. ik heb er zin in!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bettie en Coen

Met de fiets van Hulshorst naar....

Actief sinds 29 April 2018
Verslag gelezen: 594
Totaal aantal bezoekers 17263

Voorgaande reizen:

19 Mei 2024 - 21 Juni 2024

Portugal op de fiets

17 Juli 2021 - 27 Juli 2021

Berlijn & Ostzee

07 Juli 2019 - 21 Juli 2019

Kriskras door eigen land

09 Juni 2018 - 09 Augustus 2018

Hulshorst-Santiago de Compstela op de fiets

27 April 2018 - 29 April 2018

Voorbereiding

Landen bezocht: