Dag 5 Digital Detox - Reisverslag uit Affligem, België van Bettie en Coen Terlingen-Sleeuw - WaarBenJij.nu Dag 5 Digital Detox - Reisverslag uit Affligem, België van Bettie en Coen Terlingen-Sleeuw - WaarBenJij.nu

Dag 5 Digital Detox

Door: Coen

Blijf op de hoogte en volg Bettie en Coen

13 Juni 2018 | België, Affligem

Het reisverslag van dag 5 komt een dag te laat. Dit heeft alles te maken met een netwerk wat niet werkte en geen bereik op de kamer. Kortom een digital detox van toch wel een kleine avond. Valt niet mee.
Terug naar de reis.
Omdat we voor de komende nacht een bed zonder breakfast hadden gereserveerd, begonnen we de dag met het doen van de lunch en ontbijtboodschappen. We konden kiezen uit de lidl en de Aldi. Dus werd het de Lidl want die heeft lekkere broodjes. En ik kan het weten want die stond ik een jaar geleden zelf nog te bakken ergens in Oost Duitsland.
De eerste stop was in Ninove. Een net gerestaureerde kerk verwelkkomde ons met een zee van licht , rust en passende achtergrond muziek. Wat een jonge pastoor (37) al niet voor elkaar kan boksen.
Wederom met (noorden) wind in de rug gleden we richting het zuiden tot dat het meer dan glooiende landschap zich aandiende. Kimmetjes van 110 meter die afgewisseld werden door even zo stijle afdalingen. Bettie heeft haar PR afdalen met 47 km/h kunnen neerzetten.
Uiteindelijk goed en voldaan aangekomen in Estaimbourg.