Hulshorst-Santiago de Compstela op de fiets - Reisverslagen van Bettie en Coen Terlingen-Sleeuw - WaarBenJij.nu Hulshorst-Santiago de Compstela op de fiets - Reisverslagen van Bettie en Coen Terlingen-Sleeuw - WaarBenJij.nu

Hulshorst-Santiago de Compstela op de fiets

Nog even, minder dan 2 weken, dan vertrekken we. Ik denk dat ik gisteren de laatste echte voorbereidende dagtocht heb gedaan en het is ook even genoeg. Al weken staan onze weekenden in het teken van fietsen: onze billen trainen om een aantal uur per dag, een aantal dagen achter elkaar op de fiets te kunnen zitten. Daarnaast natuurlijk studeren in de boekjes over de St. Jacbosroute, spullen aanschaffen waarvan gezegd wordt dat ze handig zijn, zoeken op internet informatie en overnachtingsadressen en oefenen op allerlei, voor mij nieuwe, apps... Naviki, Waar ben jij nu, etc... Er komt heel wat bij kijken. Het leren omgaan met de nieuwe fietsen, accu’s, extra opladers, fietstassen etc... Alleen al de voorpret is leuk. En wat is Nederland mooi... we zijn op allerlei plekken geweest om aan onze 1200 km voorbereiding te komen. Nu nog een week werken en een weekje oppassen en dan vertrekken we... gisteren op proef ingepakt; mijn bagage past in de twee waterdichte fietstassen... 14 kilo in totaal, best een extra gewicht op de fiets, maar oh, wat mag je weinig meenemen! We zijn van plan om beurten te schrijven, Coen en ik... als je mee wilt lezen kan dat via waar ben jij nu...